Απώλειες για τη Ferrari: Χάνει έμπειρα στελέχη από την Audi
Με μια στρατηγική κίνηση λίγο πριν την είσοδο της στη Formula 1 το 2026, η Audi ενισχύει το τεχνικό της επιτελείο με δυο έμπειρα στελέχη από τη Ferrari. Πίσω από τη μεταγραφή είναι ένα γνώριμο πρόσωπο της Scuderia, ο Mattia Binotto.
Η Ιταλική ομάδα αντιμετωπίζει ένα διπλό πλήγμα με την εσωτερική απώλεια των δυο βασικών στελεχών από το τμήμα ανάπτυξης κινητήρων να αποχωρούν με προορισμό την Audi. Οι Wolf Zimmermann και Lars Schmidt, με χρόνια εμπειρίας στους ώμους τους, είναι πλέον έτοιμοι για μια νέα πρόκληση που δεν είναι άλλη από το νέο project της Audi, το οποίο κάνει επίσημα την είσοδο του στη Formula 1 το 2026.
Ο Zimmermann, που από το 2023 υπηρετεί ως επικεφαλής μηχανολόγος του προγράμματος σχεδιασμού και εξέλιξης της μονάδας ισχύος της Ferrari για το 2026 και ο Schmidt, που και αυτός με την σειρά του είναι επικεφαλής εξέλιξης του θερμικού κινητήρα V6 Turbo, θεωρούνταν βασικά κομμάτια του παζλ για την εξέλιξη του νέου υβριδικού κινητήρα της Ferrari.
Οι μεταγραφές αυτές αποδίδονται στον Mattia Binotto, πρώην επικεφαλής της Scuderia Ferrari και πλέον τεχνικό ηγέτη του προγράμματος της Audi στη Formula 1. Ο Binotto γνωρίζει εις βάθος τις ικανότητες των δυο Γερμανών μηχανολόγων, γεγονός που φαίνεται να έπαιξε σημαντικό ρόλο στη μετακίνηση τους.
Η Audi έχει καταστήσει σαφές πως επενδύει όχι μόνο στην τεχνολογία της αλλά και στο ανθρώπινο δυναμικό, καθώς αρκετές θέσεις εργασίας είναι ανοιχτές και είναι διαθέσιμες για υποβολές αιτήσεων σε όλα τα τμήματα της.
Την πληροφορία σχετικά με την μεταγραφή μεταδίδουν αρκετά αξιόπιστα ιταλικά μέσα, ένα από αυτά είναι το AutoRacer, το οποίο σημειώνει ότι, αν και οι δυο μηχανολόγοι έχουν ολοκληρώσει την εργασία τους στη νέα υβριδική μονάδα ισχύος της Ferrari για το 2026, η διαφαινόμενη αποχώρηση τους θα δημιουργήσει σοβαρό κενό για την Ιταλική ομάδα ενόψει της πρώτης σεζόν των νέων τεχνικών κανονισμών, που ξεκινά σε λίγους μήνες.
Η Scuderia, δεν θέλει καθόλου μια τέτοια εξέλιξη, καθώς θέλει να είναι σταθερή και ανταγωνιστική την νέα σεζόν, όπου οι ομάδες θα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέα δεδομένα όπως σε κινητήρες και αεροδυναμική.
Το πλήγμα για την Ferrari δεν τελειώνει εκεί, καθώς πληροφορίες από τον Ιταλό δημοσιογράφο Leo Turrini, αναφέρουν ότι πρόκειται να αποχωρήσει και ο Diego Tody, επικεφαλής αεροδυναμικής και σχεδίασης οχήματος ενώ ενδέχεται μαζί του να αποχωρήσουν επιπλέον μέλη του τεχνικού προσωπικού.
Θετικό γεγονός είναι ότι ο Enrico Gualteri, τεχνικός διευθυντής του τμήματος κινητήρων, παραμένει στην ομάδα και αναμένεται να καλύψει τα κενά που δημιουργούνται προσωρινά. O Loic Serra, τεχνικός διευθυντής στον τομέα του σασί, επίσης θα παραμείνει στο Maranello, αν και ήδη κυκλοφορούν φήμες που θέλουν την ομάδα σιγά-σιγά να ετοιμάζεται για περαιτέρω εσωτερικές αλλαγές.
Οσο για την Audi, φαίνεται να επενδύει από τώρα στο έμψυχο δυναμικό της και δείχνει έτοιμη να μπει στο grid με αξιώσεις από την πρώτη σεζόν.