GP Σιγκαπούρης: Αψεγάδιαστη νίκη του Russell, πρωταθλήτρια κατασκευαστών η McLaren!
Ο George Russell πραγματοποίησε έναν αλάνθαστο αγώνα στο σιρκουί πόλης της Σιγκαπούρης και κατέκτησε την πρώτη του νίκη εκεί και δεύτερη στη σεζόν. Τη 2η θέση εξασφάλισε ο Verstappen, κρατώντας με «νύχια και με δόντια» πίσω του τον Norris, ο οποίος επικράτησε του Piastri στην εκκίνηση.
Ελαστικά
Ο Verstappen έκανε τη μικρή έκπληξη πριν την εκκίνηση και φόρεσε τη μαλακή γόμα για το ξεκίνημα. Το ίδιο λάστιχο φόρεσε και ο teammate του, καθώς και οι Hadjar, Alonso, Bortoleto και Stroll. Οι υπόλοιποι πήγαν στην αναμενόμενη επιλογή της μέσης, την ώρα που οι πιθανότητες βροχής ήταν στο 30%.
Εκκίνηση
Ο Russell έφυγε ακαριαία από τη γραμμή στο σβήσιμο των κόκκινων φώτων, με τον Verstappen να μην εκμεταλλεύεται τη μαλακή γόμα στο βαθμό που αναμενόταν. Τα βλέμματα, όμως, στις πρώτες στροφές έκλεψε ο Norris, ο οποίος πήρε καλή γραμμή και μέχρι την 3 είχε προσπεράσει!
Ωστόσο, αυτό δεν έγινε αναίμακτα. Στην προσπάθεια προσπέρασης, ο Βρετανός χτύπησε ελαφρώς το πίσω μέρος του Verstappen (έκοψε απότομα ο Ολλανδός) και κατά συνέπεια χτύπησε τον εμπρός αριστερά τροχό του Piastri. Ο μόνος που αποκόμισε ζημιά από το συμβάν ήταν ο Norris, αλλά όχι κάτι που θα τον επηρέαζε.
Η κατάταξη μερικούς γύρους μετά την εκκίνηση ήταν Russell, Verstappen, Norris, Piastri και Leclerc, με τον Μονεγάσκο να έχει κερδίσει δύο θέσεις από την εκπληκτική του εκκίνηση.
Μετά από 10 γύρους αγώνα…
…ο Russell είχε ανοίξει στα 4 δευτερόλεπτα από τον Verstappen και κέρδιζε συνεχώς. Την ίδια ώρα, ο Ολλανδός κρατούσε μακριά τις McLaren, αλλά χάνοντας σε συνολικό ρυθμό. Η έτερη Mercedes έδειχνε εξίσου γρήγορη, καθώς ο Antonelli πλησίαζε τον Leclerc.
Ωστόσο, σύντομα ο Ιταλός θα αντιμετώπιζε ένα μικρό θέμα με το τιμόνι του, γεγονός που του έκοψε τη φόρα. Κάπου εκεί, ο Bortoleto αποκόμισε ζημιά στην εμπρός πτέρυγα έπειτα από επαφή με τον τοίχο.
Pit-stop time
Αυτή η ώρα αναμενόμενα ήρθε πρώτα για τον Verstappen. Η Red Bull τον κάλεσε για αλλαγή σε σκληρή γόμα στον 20ο γύρο και ο παγκόσμιος πρωταθλητής βγήκε στην 7η θέση.
Ο επόμενος που ακολούθησε από τους πρώτους δεν ήταν κάποια McLaren, αλλά ο Leclerc, ο οποίος βγήκε μόλις 10ος από το pit lane. Ο Hamilton μπήκε στον 25ο γύρο, όμως το pit stop του ήταν αργό.
Η ώρα του πρωτοπόρου, Russell ήρθε έναν γύρο αργότερα, καθώς και του Antonelli. Ο Βρετανός βγήκε στη 3η θέση και ο Ιταλός στην 7η. Η McLaren δεν άργησε να απαντήσει, αφού Norris και Piastri μπήκαν στους επόμενους δύο γύρους για τις δικές τους αλλαγές σε σκληρή γόμα. Μόνο που το pit stop στο μονοθέσιο του Αυστραλού ήταν πολύ αργό (5,2 δευτερόλεπτα).
Μετά από 32 γύρους αγώνα, οι Lawson, Stroll, Sainz και Albon ήταν οι μόνοι που δεν είχαν μπει για pit stop, καθώς έμοιαζαν να περιμένουν ένα αυτοκίνητο ασφαλείας.
Μετά τα μισά του αγώνα
Ο Verstappen υπέπεσε σε λάθος λίγο μετά την ολοκλήρωση του 50% του αγώνα, καθώς είχε ένα δυνατό μπλοκάρισμα, γεγονός που τον έφερε πιο κοντά στη McLaren του Norris.
Στον γύρο 46, ο Βρετανός οδηγός της McLaren μπήκε για πρώτη φορά στη ζώνη DRS του Verstappen. Ωστόσο, ο Ολλανδός εκμεταλλευόταν τους πιο αργούς συνδυασμούς μπροστά του για να πάρει και αυτός DRS και κατ΄επέκταση να αμυνθεί.
10 για το τέλος…
Παρότι κολλημένος πίσω του, ο Norris άργησε να βρει ευκαιρία για προσπέραση. Έφτασε πολύ κοντά στον 53ο γύρο, όμως ο παγκόσμιος πρωταθλητής αμύνθηκε άριστα. Στο μεταξύ, ο Antonelli προσπέρασε τον Leclerc για την 5η θέση.
Στους τελευταίους γύρους, ο νεαρός Ιταλός είδε τον Hamilton να έρχεται «πετώντας» πίσω του, διότι η Ferrari είχε βάλει νωρίτερα τον Βρετανό μαλακή γόμα για το κλείσιμο του αγώνα.
Ωστόσο, ένα λάθος του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή στα φρένα έδωσε αέρα στον Antonelli και του εξασφάλισε την 5η θέση. Και αφού δεν προσπέρασε ποτέ τη Mercedes, ο Hamilton παρέδωσε την 6η θέση στον Leclerc.
Φινάλε
Στον τελευταίο γύρο, ο Russell είδε με περίσσεια άνεση την καρό σημαία και πανηγύρισε μία κυριαρχική νίκη, τη δεύτερή του στη σεζόν! Ο Verstappen ακολούθησε πανάξια στη 2η θέση, ενώ ο Norris συμβιβάστηκε με την 3η, αφού οι ατελείωτες προσπάθειές του να προσπεράσει δεν καρποφόρησαν ποτέ.
Piastri και Antonelli συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα, με τον Αυστραλό να είναι πιο εκνευρισμένος από ποτέ λόγω της επαφής με τον teammate του στην εκκίνηση. Alonso, Bearman και Sainz βαθμολογήθηκαν, όντας στο Top-10.